Zadowolenie klienta jest najważniejsze

Obsługa klienta oznacza otwartość na wszelkie sugestie i krytykę. Nasz dział obsługi klienta tworzą ludzie kompetentni, lubiący pracę z ludźmi, którzy wychodzą naprzeciw swoim obecnym i potencjalnym kontrahentom. Od początku swojego istnienia nasza firma przywiązuje wielką wagę do zadowolenia swoich nabywców.

Jeśli firma chce odnieść sukces, musi się rozwijać i poszerzać ofertę dla swoich klientów. Na początku działalności wyłącznie jedna osoba była odpowiedzialna za obsługę klienta, w tej chwili za kontakt z kontrahentami odpowiedzialnych jest dziesiątki pracowników. Jednak każdy z nich ma taką samą filozofię, która przyczyniła się do sukcesu firmy od samego początku.

Szybkie działanie jak również otrzymanie produktu w stanie nienaruszonym jest dla klienta istotną kwestią. W tej dziedzinie sklep Lampy.pl zdobywa doświadczenie i pochwały od początku swojej działalności. Z tego powodu obsługa klienta nigdy nie może stać w miejscu, musi się rozwijać i dawać klientom nowe powody do zadowolenia. Każdy pracownik firmy codziennie konfrontuje się z pytaniem: ,,co możemy robić jeszcze lepiej?’’ Czy bardziej znaczącą rolę odgrywa fotografia, odpowiednia rada i pomoc w doborze oświetlenia, szybka dostawa przesyłki z potwierdzeniem, a może adnotacja na stronie np. w opisie produktu?

Od początku działalności w dziale obsługi klienta panuje zasada: ,,Jesteśmy wdzięczni za każdą krytykę, ponieważ dzięki szczerym opiniom jesteśmy w stanie poprawić i dopracować swoje słabe punkty’’’. Wszystkie opinie to klucze do rozwoju przedsiębiorstwa i droga do osiągnięcia sukcesu.

Każda z pozytywnych opinii w programie wiarygodne opinie pokazuje , iż firma zwraca szczególną uwagę na zadowolenie klienta: ,,Nasz klient nasz Pan’’

Więcej na temat bezpiecznej i korzystnej obsługi firmy dowiedzieć się można tutaj.

  • 540.000 produktów w magazynie
  • dogodne metody płatności
  • dostawa gratis od 700 zł

pon. - czw. 8 - 18
pt. 8 -17