Najczęściej zadawane pytania:


1. Czy można zwrócić zakupiony towar? Czy mam prawo do odstąpienia od umowy?

Mają Państwo prawo odstąpienia od umowy. Szczegółowe informacje znajdą Państwo tutaj.

2. Kto ponosi koszty przesyłki zwrotnej w przypadku odstąpienia od umowy?

Wszelkie informacje znadją Państwo w Pouczeniu o odstąpieniu od umowy

3. Ile wynosi okres odpowiedzialności Sklepu z tytułu niezgodności towaru z umową?

Wszystkie nasze produkty są towarami nowymi. Sklep internetowy odpowiada wobec konsumenta za niezgodność towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru konsumentowi.

4. W jaki sposób można złożyć zamówienie?

W celu złożenia zamówienia należy wyszukać odpowiednie produkty, następnie podać ich ilość i kliknąć przycisk „do koszyka”. W tym momencie ukazuje się koszyk z wybranymi artykułami. Istnieje możliwość kontynuacji zakupu, aktualizacji (ilość artykułów) lub wybrania opcji „przejdź do kasy”. W następnym kroku można się zarejestrować jako klient. Zaletą rejestracji jest brak konieczności powtórnego podawania danych osobowych podczas kolejnych zamówień. Można również zamówić produkty jako użytkownik gość. W ostatnim kroku należy podać dane, sprawdzić zamówienie oraz wysyłać je.

5. Czy ubezpieczenie transportu jest zawarte w kosztach przesyłki i w jakim zasięgu?

Każda przesyłka, która opuszcza naszą firmę jest ubezpieczona. Koszty ubezpieczenia pokrywa nasza firma.
Ubezpieczenie transportu pokrywa wszelkie szkody i zguby do momentu pokwitowania przez konsumenta przyjęcia towaru. Konsument otrzymuje nienaruszoną przesyłkę.

Jeśli zdarzy się, że przesyłka dotrze do konsumenta w uszkodzonym stanie, wtedy konsument otrzyma szybko i bez problemu towar zastępczy.

6. Jakie są dane konta bankowego Spółki Lampenwelt?

Nasze konto bankowe:

Numer rachunku: 41175000090000000020580623
Raiffeisen Bank Polska S.A.

Właściciel konta: Lampenwelt GmbH 

Przelewy zagraniczne:
IBAN: PL41175000090000000020580623
SWIFT: RCBWPLPW

7. Czy dostępny jest katalog produktowy?

Jesteśmy sklepem internetowym, który codziennie optymalizuje ofertę produktową. Nowe produkty, aktualne produkty zostają uzupełnione, produkty, których nie mamy na stanie zostają usunięte z oferty. Nasz asortyment zawiera wybrane produkty wielu producentów. Z tego względu nie wysyłamy katalogu, który zawiera kompletną ofertę produktową. Zanim katalog zostanie wydrukowany i wysłany do klienta może zawierać ofertę, która jest już nieaktualna.

8. Czy lampy zawierają żarówki i czy są one uwzględnione w cenie sprzedaży?

To zależy od danej lampy. Każdy opis lampy zawiera informację, czy lampa jest wyposażona w żarówkę czy też nie. W przypadku, gdy lampa nie zawiera żarówki, obok lampy umieszczona jest infomacja, które żarówki można zastosować. W przypadku niektórych lamp, w zależności od wariantu, potrzebne są różne żarówki. W tym przypadku prosimy o zwrócenie uwagi na opis wybranego wariantu lampy.

9. Czy lampy zawierają materiał montażowy?

Lampy ścienne i sufitowe nie zawierają materiałów montażowych. Z reguły potrzebne są kołki, śruby, ewentualnie podkładki do przymocowania. W przypadku nawierzchni żłobionej proponujemy użycie kołka wpuszczanego.

10. Czy lampy zawierają instrukcję obsługi?

Jeśli konieczne jest wbudowanie lamp bądź wymagają one specjalnego zamocowania, wtedy dołączona jest instrukcja montażu.
W przypadku lamp, które wymagają szczególnego montażu zaleca się przeprowadzenie montażu przez specjalistę. W przypadku pytań dotyczących montażu prosimy o kontakt z działem obsługi klienta bądź skorzystanie z formularza „pytanie dotyczące produktu”.

11. Czy można uzyskać poradę przed zakupem towaru?

Naturalnie. W tym celu prosimy o zasiągnięcie informacji na temat produktów znajdujących się w naszej ofercie. Prosimy o ewentualne przygotowanie zestawu pytań dotyczących np. koloru, materiału, wielkości i formy lampy, którą chcą Państwo zakupić. Do jakiego celu ma ona być przeznaczona? Ma to być lampa funkcjonalna, dająca dobre światło? Czy może lampa ze ściemniaczem albo energooszczędna? A może poszkują Państwo lampy designerskiej, która będzie przyciągać wzrok swoim wyglądem?
Bardzo chętnie doradzimy Państwu w przypadku pytań technicznych takich jak montaż, ściemniacz, odpowiednie żarówki i wyposażenie, kolor światła etc.

12. Ile wynoszą koszty dostawy i czy można zaoszczędzić koszty dostawy w przypadku zamówienia większej ilości towaru?

Informacje dotyczące kosztów przesyłki znajdą się tutaj.
W przypadku zamówienia większej ilości produktów dostawa towaru wynosi tyle samo, co w przypadku zamówień pojedyńczych produktów.

13. Za pośrednictwem jakiej firmy kurierskiej dostarczana jest przesyłka?

Nasze lampy i żarówki wysyłane są sprawnie i bezpiecznie. Przesyłki standardowe realizowane są za pośrednictwem DHL i DPD, przesyłki dużych gabarytów poprzez DHL Freight, natomiast przesyłki ,,za pobraniem'' realizowane są poprzez UPS. Wręczenie przesyłki jest możliwe tylko i wyłącznie za uprzednim podpisem odbioru.

14. Czy można otrzymać dodatkowy rabat?

W przypadku wyboru formy płatności "Płatność z góry" (przelew z góry) klient otrzyma 2% rabatu.

15. Czy sklep ma oferty promocyjne?

Nasze oferty specjalne znajdują się tutaj. Na stronie głównej znajdą Państwo również wybrane artykuły jak również oferty tygodnia.
Są to nowe produkty, które zostały zakupione po niższej cenie lub produkty, które dostępne są na magazynie w małych ilościach i dlatego zostają wyprzedane.

16. Dlaczego transformator czasami warczy?

Tradycyjne transformatory składają się z dwóch przewijaczy, które nawinięte są na żelazne jądro. Żelazne jądro składa się z cienkiej, przeciwko sobie skierowanej izolowanej blachy. Odgłos warczenia w transformatorze powstaje wtedy, gdy siła magnetyczna wprowadza elementy blachy w stan drgania. Trasformatory elektroniczne pracują według innej zasady i warczą z reguły tylko wtedy, gdy zastosowany został nieodpowiedni ściemniacz. W przypadku transformatorów elektronicznych proponujemy zastosować ściemniacz do żarówek i lamp wysokonapięciowych, w przypadku transformatorów tradycyjnych (magnetycznych) zastosować ściemniacz do lamp niskonapięciowych.

17. Dlaczego świetlówki migają podczas włączania?

Świetlówki zapalane są za pomocą startera, jeśli w urządzeniu preselekcyjnym powstaje wystarczający impuls prądowy. Bardzo rzadko jest to pierwszy impuls prądowy, dlatego starter próbuje ponownie odpalić. Ponowne próby odpalania są odbierane przez nas jako migotanie. Świetlówki wyposażone w elektroniczne urządzenie preselekcyjne zapalają się bez migotania.

18. Które lampy są najbardziej energooszczędne?

Które lampy są najbardziej odpowiednie i energooszczędne zależy od różnych faktorów. Do tych faktorów należą m. in.:

Jak długo lampa świeci się w ciągu dnia?
Czy lampa ma być wyposażona w ściemniacz?
Jaki kolor światła ma zostać uzyskany?
Jak ważne jest oddanie koloru?

W przypadku długiego czasu użytkownania zaleca się żarówki energooszczędne, świetlówki oraz żarówki wyładowcze. W przypadku krótkiego czasu użytkowania i częstego włączania i wyłączania zaleca się stosowanie lamp halogenowych. Żarówki LED są energooszczędną alternatywą zarówno w przypadku długiego jak i krótkiego czasu użytkowania. W przypadku pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji pod numerem 22 307 14 83

19. Czy można zastąpić normalne żarówki, żarówkami halogenowymi?

Zastąpienie zwykłej żarówki żarówką halogenową jest możliwe w przypadku tego samego cokołu żarówki. Żarówki halogenowe wytwarzają przepiękne światło, mają większą wydajność świetlną i dłuższą żywotność.

20. Czy zakupione lampy można myć?

Prawie każdą lampę można bez problemu umyć. Klosze i okrycia lamp są łatwe do zdjęcia i można je przetrzeć na mokro. W przypadku materiałów zaleca się ostrożne czyszczenie poprzez odkurzenie i następnie przetarcie na mokro, ewentualnie delikatnym środkiem przeznaczonym do tapicerki.
Jeżeli mają Państwo wątpliwości, czy daną lampę można czyścić bez jej uszkodzenia, prosimy o przetestowanie jej w miejscu niewidocznym lub o kontakt z naszą firmą. W przypadku czyszczenia lamp ze stali szlachetnej, prosimy o stosowanie środków przeznaczonych do stali szlachetnej.
Ważne jest, aby czyścić lampy, które są wyłączone oraz z wystygniętą żarówką.

340.000 produktów na magazynie, dogodne metody płatności, dostawa gratis od 700 zł

Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityka Prywatności. Kontynuacja użytkowania witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies.