Tylko

-11% powyżej 579 zł | -15% powyżej 849 zł na ulubione marki**

Do -50% na wszystkie kategorie*

Centrum informacji


W czym możemy pomóc?

Pomocne informacje można znaleźć w dziale pomocy

Najczęstsze pytania

Jak można zwrócić dostarczony artykuł?
 
Aby zwrócić artykuł, należy kliknąć w link "Reklamacje i zwroty". Niezbędne dane znajdują się na fakturze lub potwierdzeniu zamówienia. Towar należy zabezpieczyć i zapakować w miarę możliwości w oryginalny karton. Etykietę zwrotną należy nakleić w ten sposób, by zakryć oryginalną etykietę wysyłkową. Przesyłkę należy przekazać do DPD.

Reklamacje i zwroty

Co oznacza dla klienta 50-dniowy termin zwrotu towaru? Czy mam prawo do odstąpienia od umowy?
 
Oprócz regulaminowego 14-dniowego prawa do odstąpienia od umowy, oferujemy dodatkową gwarancję zwrotu pieniędzy przez kolejne 36 dni. Możliwy jest zwrot towaru zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 50 dni. Dalsze informacje i warunki ubiegania się o gwarancję zwrotu pieniędzy znajdują się tutaj.

Kiedy obowiązuje i ile trwa gwarancja?
 
Wszystkie produkty posiadają 24-miesięczny okres gwarancji. Gwarancja rozpoczyna się wraz z dostarczeniem towaru.

Kiedy nastąpi zwrot środków za zwracany towar?

 
Zwrot wpłaty nastąpi w ciągu 14 dni od dnia, w którym został zarejestrowany zwrot towaru na portalu reklamacji i zwrotów. Zwrot płatności dokonany będzie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie lub jeżeli dokonali Państwo płatności za pobraniem. W przypadku, gdy płatność była dokonana za pobraniem zwrot środków nastąpi przelewem na konto bankowe podane w oświadczeniu o odstąpieniu lub na portalu reklamacji i zwrotów. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Jak dokonać wymiany towaru?
 
Wymiany towaru można dokonać za pomocą portalu reklamacji i zwrotów. Należy zalogować się do portalu podając numer zamówienia i adres e-mail. Dane niezbędne do rejestracji znajdują się na fakturze lub potwierdzeniu zamówienia. Dla klienta zostanie wygenerowana bezpłatna etykieta na zwrot zarejestrowanych towarów. By otrzymać wybrany artykuł należy złożyć nowe zamówienie w naszym sklepie internetowym.

Reklamacje i zwroty

Portal reklamacji i zwrotów

 

W celu reklamacji wadliwego lub uszkodzonego artykułu bądź zwrotu towaru prosimy o skorzystanie z portalu.

Reklamacje i zwroty

Kontakt z działem obsługi klienta

Kontakt

Dane wpisane w formularzu kontaktowym będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie zgodnie z regulaminem i polityką prywatności.

Zamówienia telefoniczne i serwis

Obsługa klienta

poniedziałek - czwartek
od 08:00 do 18:00

piątek
od 08:00 do 18:00

 

22 307 14 83

 

Sprzedaż B2B- klienci biznesowi

poniedziałek - piątek
od 08:00 do 18:00



 

22 307 86 60

 

Przekreślone ceny RRP (Recommended Retail Price) odpowiadają sugerowanym przez producenta cenom detalicznym produktu.
Ceny zawierają 23 % podatku VAT. Do ceny należy doliczyć koszty dostawy.

***Dostawa do Świąt Bożego Narodzenia dotyczy tylko produktów oznaczonych iformacją "Dostawa przed Świętami". W przypadku dostawy przed świętami transakcja musi zostać sfinalizowana włącznie z płatnością; dotyczy to również przedpłat na fakturę. W przypadku produktów ponadgabarytowych dostawca usługi kurierskiej skontaktuje się z klientem w celu uzgodnienia daty dostawy. Należy pamiętać, że nie mamy wpływu na harmonogram ustalonej w ten sposób dostawy. Zamówienia zawierające kilka produktów są zazwyczaj wysyłane w ramach jednej przesyłki. Jeśli zamówienie zawiera produkty, które nie są oznaczone informacją "Dostawa przed Świętami", obowiązuje je najdłuższy czas dostawy.

© 2023 Lampenwelt GmbH