Centrum informacji
W czym możemy pomóc?
Pomocne informacje można znaleźć w dziale pomocy
Najczęstsze pytania
Jak można zwrócić dostarczony artykuł?
Aby zwrócić artykuł, należy kliknąć w link "Reklamacje i zwroty". Niezbędne dane znajdują się na fakturze lub potwierdzeniu zamówienia. Towar należy zabezpieczyć i zapakować w miarę możliwości w oryginalny karton. Etykietę zwrotną należy nakleić w ten sposób, by zakryć oryginalną etykietę wysyłkową. Przesyłkę należy przekazać do DPD.
Co oznacza dla klienta 50-dniowy termin zwrotu towaru? Czy mam prawo do odstąpienia od umowy?
Oprócz regulaminowego 14-dniowego prawa do odstąpienia od umowy, oferujemy dodatkową gwarancję zwrotu pieniędzy przez kolejne 36 dni. Możliwy jest zwrot towaru zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 50 dni. Dalsze informacje i warunki ubiegania się o gwarancję zwrotu pieniędzy znajdują się tutaj.
Kiedy obowiązuje i ile trwa gwarancja?
Wszystkie produkty posiadają 24-miesięczny okres gwarancji. Gwarancja rozpoczyna się wraz z dostarczeniem towaru.
Kiedy nastąpi zwrot środków za zwracany towar?
Zwrot wpłaty nastąpi w ciągu 14 dni od dnia, w którym został zarejestrowany zwrot towaru na portalu reklamacji i zwrotów. Zwrot płatności dokonany będzie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie lub jeżeli dokonali Państwo płatności za pobraniem. W przypadku, gdy płatność była dokonana za pobraniem zwrot środków nastąpi przelewem na konto bankowe podane w oświadczeniu o odstąpieniu lub na portalu reklamacji i zwrotów. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Jak dokonać wymiany towaru?
Wymiany towaru można dokonać za pomocą portalu reklamacji i zwrotów. Należy zalogować się do portalu podając numer zamówienia i adres e-mail. Dane niezbędne do rejestracji znajdują się na fakturze lub potwierdzeniu zamówienia. Dla klienta zostanie wygenerowana bezpłatna etykieta na zwrot zarejestrowanych towarów. By otrzymać wybrany artykuł należy złożyć nowe zamówienie w naszym sklepie internetowym.
W celu reklamacji wadliwego lub uszkodzonego artykułu bądź zwrotu towaru prosimy o skorzystanie z portalu.
Portal reklamacji i zwrotów
Kontakt z działem obsługi klienta
Zamówienia telefoniczne i serwis
Infolinia dla osób prywatnych
poniedziałek - czwartek
od 08:00 do 18:00
piątek
od 08:00 do 17:00
22 307 14 83
Infolinia dla klientów firmowych
poniedziałek - piątek
od 08:00 do 17:00
22 307 86 60