W czym możemy pomóc?

Pomocne informacje można znaleźć w dziale pomocy

Najczęstsze pytania

Jak można zwrócić dostarczony artykuł?

Aby zwrócić artykuł, należy kliknąć w link "Reklamacje i zwroty". Niezbędne dane znajdują się na fakturze lub potwierdzeniu zamówienia. Towar należy zabezpieczyć i zapakować w miarę możliwości w oryginalny karton. Etykietę zwrotną należy nakleić w ten sposób, by zakryć oryginalną etykietę wysyłkową. Przesyłkę należy przekazać do DPD.

Reklamacje i zwroty
Co oznacza dla klienta 60-dniowy termin zwrotu towaru? Czy mam prawo do odstąpienia od umowy?

Oprócz regulaminowego 14-dniowego prawa do odstąpienia od umowy, oferujemy dodatkową gwarancję zwrotu pieniędzy przez kolejne 46 dni. Możliwy jest zwrot towaru zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 60 dni. Dalsze informacje i warunki ubiegania się o gwarancję zwrotu pieniędzy znajdują się tutaj.

Kiedy obowiązuje i ile trwa gwarancja?

Wszystkie produkty posiadają 24-miesięczny okres gwarancji. Gwarancja rozpoczyna się wraz z dostarczeniem towaru.

Kiedy nastąpi zwrot środków za zwracany towar?

Zwrot wpłaty nastąpi w ciągu 14 dni od dnia, w którym został zarejestrowany zwrot towaru na portalu reklamacji i zwrotów. Zwrot płatności dokonany będzie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie lub jeżeli dokonali Państwo płatności za pobraniem. W przypadku, gdy płatność była dokonana za pobraniem zwrot środków nastąpi przelewem na konto bankowe podane w oświadczeniu o odstąpieniu lub na portalu reklamacji i zwrotów. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Jak dokonać wymiany towaru?

Wymiany towaru można dokonać za pomocą portalu reklamacji i zwrotów. Należy zalogować się do portalu podając numer zamówienia i adres e-mail. Dane niezbędne do rejestracji znajdują się na fakturze lub potwierdzeniu zamówienia. Dla klienta zostanie wygenerowana bezpłatna etykieta na zwrot zarejestrowanych towarów. By otrzymać wybrany artykuł należy złożyć nowe zamówienie w naszym sklepie internetowym.

Reklamacje i zwroty

Portal reklamacji i zwrotów

W celu reklamacji wadliwego lub uszkodzonego artykułu bądź zwrotu towaru prosimy o skorzystanie z portalu.

Kontakt z działem obsługi klienta

Skontaktuj się z nami

Dane obowiązkowe

Dane wpisane w formularzu kontaktowym będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie zgodnie z regulaminem i polityką prywatności.

Dane wpisane w formularzu kontaktowym będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie zgodnie z regulaminem i polityką prywatności.

Zamówienia telefoniczne i serwis

UWAGA:

Informujemy, iż w dniach:13 maja 2021, 23 i 24 maja 2021 oraz 3 czerwca 2021 infolinia Lampy.pl będzie nieczynna. W dalszym ciągu można kontaktować się za pomocą formularza kontaktowego. Na wszystkie wiadomości odpowiemy tak szybko, jak to tylko możliwe. Przepraszamy za niedogodności.

Infolinia:

poniedziałek - czwartek
od 08:00 do 18:00

piątek
od 08:00 do 17:00

22 307 14 83

Fax : +49 (0) 66 42 - 406 99 20

  • 750.000 produktów w magazynie
  • 60-dniowy termin zwrotu towaru
  • dostawa gratis od 300 zł