Centrum informacji
Portal reklamacji i zwrotów
W celu reklamacji wadliwego lub uszkodzonego artykułu bądź zwrotu towaru prosimy o skorzystanie z portalu.
Odwiedź nasz portal zwrotów
To takie proste:
- 1Należy zalogować się do portalu podając numer zamówienia i adres e-mail. Niezbędne dane znajdują się na fakturze lub potwierdzeniu zamówienia.
Przykładowy numer zamówienia: SPL12345678 / BK12345678 - 2Następnie należy wybrać artykuł, który ma być zwrócony lub zareklamowany i określić powód zwrotu. Ponadto należy określić, czy firma ma zwrócić pieniądze za powyższy produkt, czy wysłać artykuł zastępczy.
- 3Należy określić ilość potrzebnych etykiet zwrotnych oraz kliknąć na ,,prześlij zwrot'' w celu realizacji zwrotu.
W przypadku braku informacji należy skorzystać z dalszych możliwości
W jaki sposób można dokonać zwrotu lub wystornować zamówienie?
Co należy zrobić z wadliwym lub nieprawidłowo dostarczonym artykułem? Wszelkie informacje dotyczące zwrotów i reklamacji można znaleźć w naszym dziale pomocy - FAQ.