Portal reklamacji i zwrotów

W celu reklamacji wadliwego lub uszkodzonego artykułu bądź zwrotu towaru prosimy o skorzystanie z portalu.

Odwiedź nasz portal zwrotów
Retouren-Portal

To takie proste:

  • 1Należy zalogować się do portalu podając numer zamówienia i adres e-mail. Niezbędne dane znajdują się na fakturze lub potwierdzeniu zamówienia. Przykładowy numer zamówienia:
    SDE12345678 / BK12345678
  • 2Następnie należy wybrać artykuł, który ma być zwrócony lub zareklamowany i określić powód zwrotu. Ponadto należy określić, czy firma ma zwrócić pieniądze za powyższy produkt, czy wysłać artykuł zastępczy.
  • 3Należy określić ilość potrzebnych etykiet zwrotnych oraz kliknąć na ,,prześlij zwrot'' w celu realizacji zwrotu.

W przypadku braku informacji należy skorzystać z dalszych możliwości

W jaki sposób można dokonać zwrotu lub wystornować zamówienie?

Co należy zrobić z wadliwym lub nieprawidłowo dostarczonym artykułem? Wszelkie informacje dotyczące zwrotów i reklamacji można znaleźć w naszym dziale pomocy - FAQ.

  • 750.000 produktów w magazynie
  • 60-dniowy termin zwrotu towaru
  • dostawa gratis od 300 zł

Otrzymaj 40 zł rabatu

i wiele innych korzyści!

40 zł Rabatu

* kod rabatowy jest ważny przez 21 dni od daty jego otrzymania | obowiązuje minimum zakupowe 300 zł | kod rabatowy do wykorzystania wyłącznie w sklepie internetowym Lampy.pl | wartość rabatu zostanie automatycznie odjęta od łącznej kwoty zamówienia po wpisaniu kodu rabatowego | oferta ważna wyłącznie na terenie Polski | kupon jest jednorazowego użytku | rabat nie podlega późniejszemu odliczeniu od faktury | oferta nie łączy się z innymi promocjami.