Aby skorzystać z kodu rabatowego, wystarczy skopiować kod i wkleić go w polu "kod rabatowy" w koszyku.
* Dodatkowo do 15% rabatu - 10% RABATU od 499 zł & 13% RABATU od 699 zł & 15% RABATU od 999 zł | minimalna wartość zakupu = wartość towarów zachowanych i opłaconych | Promocja ważna do 25.06.2025 na cały asortyment z wyjątkiem produktów następujących producentów: &Tradition, ABUS, Anglepoise, ARLO, Artemide, AwoX, Axo Light, Bankamp, Baulmann, Beacon Lighting, Berliner Messinglampen, BOPP, Bover, Brumberg, Casafan, CMD, David Trubridge, Decor Walther, DOMUS, Egger Licht, EGLO, EGLO Connect, Escale, Eufy, Faro Barcelona, Fatboy, Flos, Fontana Arte, Forestier, Foscarini, FRANDSEN, Fritz Hansen, GRIMMEISEN LICHT, GUBI, HEAVN, HerzBlut, Homematic IP, ICONE, Idual, Ingo Maurer, INNR Lighting, Jieldé, Kartell, Knapstein, Ledvance Smart+, LE KLINT, Louis Poulsen, Luceplan, LZF LAMPS, Marchetti, Marset, Masiero, Maytoni, Nordlux, Midgard, Nanoleaf, Nemo, OLIGO, Oluce, Ozonos, Philips, Philips Hue, PURE, Q-Smart-Home, Rotaliana, Schellenberg, Serien Lighting, Slamp, Steinel, Tado°, Tecnolumen, tint, Tom Dixon, TWINKLY, Umage, Westinghouse, WiZ. Kod rabatowy ważny jednorazowo na każdego klienta. Kuponu nie można łączyć z innymi kodami rabatowymi. Konieczne jest wklejenie kodu rabatowego w koszyku podczas procesu zamówienia. Kupon można zrealizować tylko online.
Kulisty klosz wykonany ze szkła - lampa stołowa Glo-Ball T1 marki Jasper Morrison Już w 1998 roku projektant Jasper Morrison opracował serię oświetlenia Glo-Ball, która obejmuje również lampę stołową Glo-Ball T1. Według Morrisona, koncepcja stojąca za tymi lampami polega na maksymalizacji dystrybucji światła. Osiągnięto to dzięki szklanemu kloszowi, który nie ma kształtu kuli, ale jest lekko owalny i wykonany z dmuchanego, trawionego szkła opalowego. Projektant, który podobnie jak wielu innych renomowanych designerów pracuje dla znanej włoskiej firmy FLOS, w przypadku lampy stołowej Glo-Ball T1 celowo skupił się na minimalistycznym designie i estetyce, której w żaden sposób nie grozi szybkie wyjście z mody. Jest to najlepszy warunek, aby produkt stał się klasykiem - lub nawet już się nim stał.
Ceny RRP (Recommended Retail Price) odpowiadają sugerowanym przez producenta cenom detalicznym produktu.
Ceny zawierają 23 % podatku VAT. Do ceny należy doliczyć koszty dostawy.